tisdag 7 april 2009

det finns stunder jag tänker

Idag hade jag en lektion! EN ENDA LEKTION! Vi började som vanligt 12.30, hade mattelektion där jag gjorde ett tal. Sedan skulle klassen göra svenskaprov som jag fick tillbaka idag (gjorde det förra veckan). Jag fick VG och nöjer mig med det, även om jag blev irriterad på mig själv. Sedan hade jag inget mer idag. Istället for jag och P till stan och hämtade min mobil. Sedan drog vi och solade solarium :D Otroligt skönt.

När jag låg i solariet och kände värmen föreställde jag mig att det var sommar. Jag log för mig själv och blev ännu gladare då jag insåg att om ungefär 7 veckor är det sommarlov. Jag solade ungefär 11 minuter och hann tänka på mycket. Jag vill lägga saker åt sidan, kunna slappna av och njuta på riktigt. Allt detta kan jag göra under sommaren. Hoppas allt blir som jag vill och planerar. Om det blir så är jag den lyckligaste på jorden sommaren 2009.

Kiss and hugs

Inga kommentarer: