torsdag 23 april 2009

det fortsätter...på det ljusa spåret

Solig dag igen. Jag hoppas detta blir en vana, för nu jäklar är det snart sommar! Det enda jag inte vill i sommar är att känna på livet som pank. Varför den känslan känns skrämmande nära beror på att 93-92:orna kommer ta alla arbeten denna sommar. Det betyder att vi 91:or inte får arbeten mest troligt. Men Frida kan ha räddat mig från denna känsla genom att möjligtvis kunna fixa ett arbete åt mig, som är under helger och över sommaren tror jag. Det skulle vara otroligt skönt, för jag behöver alltid pengar och har nästan aldrig pengar. HÅLL TUMMARNA FÖR MIG!

Imorgon väntar nationellaprovet i engelska, uppsatsskrivning. Det skrämmer mig lite men tror det kommer gå bra. Det känns iallafall mer stabilt än det som kommer sedan: Hörövning och läsförståelse. SHIET, tiden kanske inte räcker till? Men får hoppas på det bästa, för jag kan få MVG i engelska om jag sköter detta provet bra. HÅLL TUMMARNA FÖR MIG I DETTA ÄMNE OCKSÅ!

Efter skolan imorgon ska jag träffa Ida. Dags för mig att ta med mig bikinin, deras utejacuzzi kan ju inte stå heeeeeelt ensam ute (A). Vi ska bada, snacka, chilla! Sedan på Lördag ska vi åka på LIONS (grymt stor loppmarknad). Jag längtar! Puss på dej snyggida :D HÅLL TUMMARNA FÖR MIG OCH ATT JAG HITTAR NÅGOT PÅ LIONS.

nu ska jag sova, så jag orkar morgondagen:)

Dagens låt: freckles

godnatt<3

Inga kommentarer: