onsdag 22 april 2009

Sommar och solkänsla i underkläder innan pluggningen tog över


JAAAAAAAAAAAA! Idag hände det, 8 veckor INNAN sommarlovet! Jag har legat ute i två timmar och solat (nu kommer det bästa) i UNDERKLÄDER OCH KÄNT SOMMARVÄRMEN FÅNGA MIG. Visst blir man glad i hjärtat?
Jag och P for hem med Elvis och skulle plugga till medicinskgrundkursprovet som är nästa Tisdag. Men vi ville först sola i det vackra vädret. Vi låg i underkläder och hade på musik i huset som lät genom det öppna fönstret. När jag blundade kändes det som sommar och snön runt omkring huset försvann fort. När vi, efter middagen, sate oss för att plugga gick det otroligt bra. Jag hann skriva klart alla frågor och renskriva anteckningarna och nu sitter det mesta. Jag är stolt över mig själv och har huvudet fullt av nervsystems delar och hjärnceller x)

Imorgon kommer jag se om solningen idag gav resultat, hoppas på det!:)
Nu ska jag sova och senare i veckan försöka få upp bilder från idag på bilddagboken och här på bloggen. Kan säga till när de är påväg, som sagt så är sladden fortfarande inte funnen
:( Men jag gör mitt bästa^^

Ha det bra allihopa. Nu ska jag sova gott och låtsas att jag tränat (fast jag tyvärr hoppade över det idag. AJABAJA!).
Puss<3

1 kommentar:

Evis sa...

avundsjuk, jag. : (