måndag 6 april 2009

For till den mysiga hålan i skogen

Min helg har varit underbart rolig.
I Fredags var jag på fest hos Veronica och det var kul. Trevligt folk, bra stämning och jag stannade lagom länge. Vi sjöng singstar, skrattade och bara var.

På Lördagen åkte jag med mamma till Luleå. Jag köpte bara en väska men det gjorde inget, för sällskapet var bra. Mamma och jag bråkade inte en gång och vi hade det trevligt. Sedan for jag till Älvsbyn. Som vanligt träffade jag Emma och det är alltid lika roligt. På kvällen kom Christoffer och det var kul det med, som vanligt! Vi spelade spel, skrattade, sjöng singstar, såg film och TV.

På Söndagen sjöng Emma och hennes pappa på Efs, det var kul att lyssna. Duktiga var dom! Sedan for jag hem och sjöng med PG på kvällen.

Snart är det Påsklov och det ser jag mer än vanligt fram emot. Shopping med Ullis väntar:D<3

Puss och kram på er

Inga kommentarer: