torsdag 2 april 2009

Tjejkväll, ledighet och fest

Ikväll var det tjejkväll på stan, något som jag inte hade en aning om. Men Ida, en kär vän, frågade om vi skulle dra en sväng bland alla småfjortisar och jag tänkte att det kunde vara trevligt. Inte trevligt att krocka med småfjortisar men att fika med Ida på stan är alltid lika kul! Vi gick sedan omkring lite innan hon for hem. Jag ringde efter mamma som inte kunde hämta mig. Istället skulle jag ringa pappa sa hon. Vi la på och jag trodde jag hade pengar kvar. Jag upptäcker att jag inte har det och får istället gå hem i klackeskor från stan, KLANTIGT!! Jag tog mig hem och sitter nu här.

Imorgon är vi lediga! Klassen var på Valsberget och åkte skidor och sådant. Vi skulle få komptid för det, men det var dom som hade varit där. Vi andra (inkluderat mig, för jag hade ont i ryggen) skulle till skolan. Men läraren gav oss alla ledigt, SOFT MED BF ALLTSÅ! Idag hade jag också ett svenska prov om litteraturhistoria. Faktiskt intressant ämne och provet gick otroligt bra.
Imorgon blir det alltså chill hemma och kanske liten stadsrunda för att se om det finns något jag kan ha på festen jag sedan på kvällen ska på, GRYMT KUL!! Just nu leker mitt liv ;) Förutom några saker, men ibland måste jag koppla bort det så jag kan ha lite kul också ^^

Puss och kram, skala banan!

Inga kommentarer: