söndag 12 april 2009

Det går bra idag

Idag har jag en otroligt positiv dag. Som alltid när det går FÖR bra och ALLTING bara stämmer funderar jag på om något kan gå fel, jag går liksom och väntar på något negativt. Men det har inte varit något negativt idag. Inga hemmabråk, inga klagomål på mitt ostädade rum OCH inga förmaningar (gör inte så, stanna inte borta för länge etc.). När jag vaknade imorse, kring nio, var jag inte trött och inte sur. Redan då kändes det som att denna dagen skulle bli positiv. När vädret sedan visade sig från sin bästa sida fortsatte jag vara positiv. Eftersom Sofia och Ulrika kommer hit ikväll tror jag ingenting kan gå fel och OM det skulle det gör det inget, för då finns de till hands.
Idag bara stämmer allt!

Dagens låt: Angel - Natasha Bedinfield

Inga kommentarer: