torsdag 9 april 2009

uppladdningen

Jag måste sätta färg på detta inlägg, eftersom det är ett glatt inlägg. Nu ska jag inte skriva något om skolarbeten eller sovmorgnar. Nu är det LOV! Påsklovet har äntligen befriat mig från skolan en vecka. Inte för att skolan har kastat mycket uppgifter över mig som BF elev, men nog många för att jag ska uttrycka mig negativt mot skolan. Idag var en onödig dag och matsalen lovade oss elever en ÖVERRASKNING. Jag tänkte att nu får vi faktiskt glass efter maten eller något. Vad blev det? JO: plättar 0o. WOOOOHHHHOO, dom var dessutom ätbara! Tja, vet inte vad ni tycker men jag hade faktiskt inte höga förväntingar. Glass kunde mat tanterna faktiskt överraska oss elever med någon gång. Men plättarna var helt ok faktiskt.
Ikväll inleds detta lov med tekväll hos mig med Ullis och Sofia, trevligt!

Nu ska jag ta det lugnt en stund och typ göra ingenting:D

ha det bra puss!

Inga kommentarer: