onsdag 1 april 2009

Så lite plugg som möjligt

23.14.....klockan skriker åt mig att sova. Men jag är inte trött. Tidigare ikväll var jag hos Linn. Vi skulle vara duktiga och plugga till provet vi har imorgon. Men det blev inte mycket plugg. Istället gick vi och hyrde en film, Happy feet. Jag såg inte klart den, halv tio for jag hem för jag höll på att somna. Sedan när jag kom hem drack jag te med min syster. DRICK ALDRIG TE EFTER TIO PÅ KVÄLLEN, DÅ SLUTAR DET MED ATT MAN SKRIVER MED CAPS LOCK PRECIS SOM JAG GÖR NU NÄR MAN EGENTLIGEN SKA SOVA, VILKET JAG UPPENBARLIGEN INTE GÖR NU!

Jag har aldrig pluggat så lite inför ett prov som jag gjort nu. Men jag är inte ens nervös. Vi har svenska prov i litteraturhistoria. Det låter typ skjut-mig-långsamt-med-en-pistol tråkigt, men faktiskt är det intressant. Läraren har lyckats få mig intresserad (!) och jag har lyssnat varje lektion. Därför är jag inte nervös, för jag har koll på läget ;D Känns faktiskt bra:) Önska mig lycka till.

Nu ska jag sova innan jag börjar skriva med caps lock igen.

Tjingepling!

Inga kommentarer: