söndag 5 april 2009

Trycker på baklängesknappen

Alltså att blicka tillbaka till sitt förflutna behöver inte alltid vara förjävligt. Ibland kan det vara otroligt underhållande. Just nu göra jag detta och minns min situation på varje bild jag ser. Året är 2005-2007 och jag inser hur mycket som händer under den tiden. Jag hittade bilder från årskurs 8 och 9, ni som känner mig kan gissa hur de bilderna såg ut. Ni som inte känner mig kan få en kort beskrivning: FJORTIS! Haha, det är ett bra ord som samlar ihop alla de åren. Jag hade allt en fjortis hade i klädväg, smink och hår. Jag tupperade som en galning, hade smink som såg cp ut, mjukisdressar och allmänt onice! Men vad heter det? jo, MAN LÄR SIG AV SINA MISSTAG. Detta gäller mest i utseende och stil. Jag hoppas att jag hittat en bättre look idag, annars behöver jag allvarlig hjälp.

Men har ni en tråkig dag, en skitdag, en hemsk dag som behöver piggas upp?
Ta och bläddra igenom bilder från förr.
Jag lovar er, ni kommer få er ett gott skratt! Det har iallafall jag fått.



Adios

Inga kommentarer: