torsdag 16 april 2009

the start

Det äter upp mig från insidan och hånar mig. Fruktansvärt irriterande. Speciellt då jag vet att rapporten om denna cancertyp kunde skrivits LÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅNGT innan lovet, MEN nej! Jag valde bort det, för att det fanns andra (mer värdefulla) arbeten att lägga ner tid på. Eftersom jag fick bra betyg på de andra arbetena och proven kände jag att det inte gjorde något. Fast nu, nu känns det. Min oskrivna rapport ligger på min stereo och skrattar åt mig varje gång jag slänger en blick på det. Innan det är Måndagmorgon måste det vara färdigt och för att slippa sitta uppe hela Söndag natt ska jag börja imorgon. När ett sådant roligt arbete som en rapport ska skrivas (HÖR NI SARKASMEN!) är jag usel på att börja. Men när jag väl kommit igång kan jag sträckskriva och då får jag mycket gjort. Så det gäller att komma igång, önska mig lycka till.!

vad gäller bilderna som jag skulle lägga upp från min Umeå tripp på bdb måste jag säga att det dröjer, kan nog också tas som att det inte blir några bilder alls. För det blev något fel vid överföringen. Men detta problem ska jag ta itu mig med imorgon. Nu behöver jag min (skönhets) sömn och tackar så mycket för idag.

Puss och gull, gummi....boll :D

Dagens låt: My immortal

Inga kommentarer: