fredag 10 april 2009

Hur mycket behövs för att ett lov ska börja på bästa sätt?

Jag har kommit fram till att denna snön som faller från himlen (otroligt att det faller snö i April, men norrland ni vet) kommer ta bort övrig snö. Det låter inte troligt och känns inte troligt när man, som jag, sitter inomhus med en filt och tittar på snön. Jag var tungen att gå ut för att verkligen förstå att snön sakta men säkert håller på att försvinna. Bara tanken på att vi är påväg mot sommaren gör mig lycklig. Jag är nog en riktig sommar människa. Jag har också planer på att göra en sommarblogg, tror den isåfall uppkommer om en månad eller något.

Idag sms:ade jag Emma för att höra hur hon har det i Åre. De verkar ha det bra och jag vet inte om jag valde bort rätt sak. Men jag tror det. Det var KRIK (kristen idrottskontakt) som ordnar läger lite nu och då. Åre - snow camp är ett. JAg har inte åkt slalom på länge och Åre kändes mest jobbigt att åka till. Som det är nu kan jag inte göra något åt mitt val, men i längden tror jag att jag valde rätt. Menmen, det kommer fler läger ifall jag skulle vilja åka, då är det mest för sällskapet tror jag.

Nu sitter jag i min systers rum . Hon ritar och jag skriver. Om några timmar får vi middagsgäster. Även fast vädret framkallar en viss dåligt-humör-känsla har jag det bra och mitt påsklov kan inte börja på ett bättre sätt:)

Puss!

Inga kommentarer: